بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

ساخت وبلاگ

سایتهای کلیکی،که ساده ترین و راحت ترین روش نیز میباشد؛

من برخی از این سایتها رو در زیر گذاشتم که شما با عضویت در این سایتها براحتی با کلیک کردن پول در بیاورید،همه این سایتها، ایرانی می باشند که مطمئنند و در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد ثبت شدند که شما می توانید درآمدتان را از طریق کلیه بانکهای داخل کشور دریافت کنید، شما می توانید پس از عضو شدن در این سایتهای معتبر ضمن تحقیق و وبگردی و سرگرمی با مشاهده تبلیغاتی که شرکتهای مختلف به این سایتها می سپارند برای خودتان کسب درآمد هم داشته باشید و نیز میتوانید بنر و لینک اختصاصی خود مربوط به هر کدام از سایتها را در وبلاگ خود قرار دهید که بازدید کننده ها با کلیک بر روی لینک اختصاصی شما و عضویت در سایت زیر مجموعه شما شده و نیز به پورسانت شما افزوده میشود. بدیهی است هر چقدر فعالیت شما بیشتر باشد و هر چه سایتای عضویت شما بیشتر باشد کسب درآمد بیشتری خواهید داشت. برای در آمد بیشتر در سایتهای بیشتری عضو شوید.

در ضمن می توانید صحت ثبت شدن این سایتها رو در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد از سایت مربوطه پیگیری نمایید.برای اینکار اینجا رو کلیک کنید. (البته ممکنه از بین این ده های سایتی که در این ز مینه فعالیت می کنند چندتاشون در سایت ساماندهی ثبت نشده باشند یا در حال ثبت شدن باشند که این به معنی این نیست که پرداختی به شما انجام نمی دهند ).

با فعالیت روزانه یک الی دو ساعت درآمد زائی کنید.

یادآوری: هیچکدام از این سایتها کلاهبردار نیستند و برای اثبات:

ثبت شده در

ستاد ساماندهی : بررسی کنید!!!

شما با عضویت در سایت هایی که من براتون معرفی میکنم میتوانید با کلیک بر روی تبلیغات 2 تومان 4 تومان 6 تومان 8 تومان الی 15 تومان درآمد کسب کنید و با عضویت در سایت هایی که همین سایتها معرفی میکنند حدقل 50 تومان روزانه کسب کنید.

فراموش نکنید که این سایتها هرکدام هر روز چندتا آگهی برای نمایش میگذارند که هر روز شما در هر سایت به مبلغ قابل قبولی دست پیدا میکنید حالا حساب کنید اگر هر روز فقط در 10تا سایت همه آگهی ها رو کلیک کنید جمع این مبالغ بسیار مناسب و مورد قبول میباشد و اگر درآمد یک ماه را حساب کنید، واقعا درآمد خوبیست. تازه این فقط کلیکهای خود شما بود اگر کلیکهای زیر مجموعه هایتان را نیز اضافه کنید دیگر... خودتان حساب کنید.

توجه: برای اینکه به نتیجه بهتری در این سایتها برسید نیاز به زیرمجموعه دارید که هرچه تعدادشون زیاد باشه بهتره و اگه فقط خودتون به تنهایی فعالیت کنید به نتیجهء مطلوبی نخواهید رسید، اینو واسه این گفتم که بعدا سوء تفاهم نشه.

پس دوست عزیز زمان را از دست ندهید و همین حالا عضو شوید

شما میتوانید با عضویت در چندین سایت (که در پایین معرفی شده) درآمد خود را افزاش دهید و با گرفتن زیر مجموعه به درآمد بالاتری دست پیدا کنید و از آنها سود کسب کنید. فقط در نظر داشته باشید که برای احتساب کلیک زیر مجموعه در روز باید شما نیز بر روی تبلیغات خود کلیک کرده باشید.

راهنمائی:

  • برای راحت تر شدن کار تمام سایت ها را در علاقه مندیها ذخیره کنید.
  • تمام سایتها را با یک یوزرنیم و پسوورد عضو شوید تا فراموشتان نشود.
  • تنها به عضویت در یک سایت اکتفا نکنید.
*توضیحات کامل این قسمت در ادامه مطلب*

میتونید جهت ارسال پیام به من یا ایمیل بزنید یا با یاهو پیام بزارید؛

Email: [email protected]

ID: online_kharid20


چندتا از سایتهای کلیکی به ترتیب اولویت، روی بنر  کلیک کنید؛

توجه: معرف باید onlinemarket باشد، در غیر اینصورت کلمه onlinemarket را دستی وارد نمائید. با تشکر...






سایت کلیکی

سایت کلیکی پرسود


*اگه مایل باشید در سایتای بیشتری عضو بشید پیام بزارید چندتا سایت پر سود رو معرفی کنم*

موفق باشید...

 

 

 

 

 

 

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت بهترین روش کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : سایتهای کلیکی, معرفی بهترین و جدیدترین سایتهای کلیکی ایران, بهترین سایتهای کلیکی ایران کدامند؟, معرفی سایت های کلیکی درستکار, سایت های کلیکی معتبر, معتبرترین سایت های کلیکی ایرانی کدامند؟, توضیحات و لیستی از سایتهای کلیکی ایرانی, نویسنده : سعید poolza بازدید : 514 تاريخ : 7 مرداد 1392 ساعت: 15:54